مهکام

شما می توانید در این صفحه تمام اطلاعات مربوط به این سنگ را مشاهده بفرمایید . همچنین شما می توانید به وسیله راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش انواع سنگ ساختمانی شرکت ملک زاده در ارتباط باشید و از آخرین قیمت ها و شرایط فروش محصولات باخبر شوید . همینطور شما می توانید با مراجعه به صفحه (تماس با ما) پیام خودتان را برای ما ارسال نمایید.

تلفن تماس : 24-56901920(021)  |   09122168120

آدرس : کیلومتر ۳۵ تهران – قم ، شهرک صنعتی شمس آباد – بلوار زکریای رازی – سنبل ۵ – پلاک ۶

ایمیل : info@malekzadeh.com

توضیحات

سنگ اسلب مرمریت مهکام

سنگ ساختمانی مرمریت مهکام یکی از سنگ پرطرفدار ایرانی می باشد . این سنگ به چند شکل است و دارای پس زمینه قهوه ای روشن ، تیره و گاه طوسی با رگه های عنکبوتی می باشد . این سنگ را علاوه بر نام مهکام با نام سنگ دیاموند نیز می شناسند . این سنگ اسلب علاوه بر زیبایی چشم نوازی که دارد . دارای مقاومت بالایی می باشد . در این جا گروه سنگ ملک زاده قصد دارد این محصول را به شما عزیزان معرفی نماید . پس با ما همراه شوید .

سنگ اسلب مرمریت مهکام یک سنگ ساختمانی پرطرفدار می باشد که بسیار مورد توجه قرار می گیرد .ویژگی های سنگ ساختمانی مهکام :

سنگ مرمریت مهکام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد . همانطور که گفتیم این سنگ دارای زمینه ای قهوه ای رنگ گاه تیره و گاه روشن و گاهی اوقات طوسی رنگ با رگه های عنکبوتی می باشد . این سنگ به دو صورت سنگ اسلب و سنگ تایل فرآوری می شود . از ویژگی های سنگ مهکام می توان به ساب پذیری بالا و مقاومت بالای آن اشاره نمود . طرح و نقش زیبا به علاوه جذب پایین آب از دیگر ویژگی های سنگ مهکام می باشد که بسیار مورد توجه طراحان و مهندسان قرار گرفته است . از دیگر ویژگی های این سنگ مرمریت عبارت است از  :

  • استحکام بالا
  • رنگ تیره و منحصر به فرد
  • مقاومت سایشی بالا
  • چگالی مولکولی بالا و فشردگی سبب جذب پایین آب
  • ساب پذیری بالا به دلیل تراکم بالا
  • شفافیت بی نظیر

تمام موارد بالا از ویژگی های این سنگ مرمریت می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است . سنگ مهکام  پس از برش و ساب به چند سورت تقسیم می شود . همچنین در این سنگ از موادی همچون اپوکسی  ، یو وی  و …. نیز استفاده می شود . این سنگ ساختمانی معمولا در نمای داخلی ساختمان ها کاربرد دارد . با ما همراه شوید و با کاربرد های این سنگ اسلب مرمریت بیشتر آشنا شوید  .

کاربرد سنگ مهکام :

از این سنگ ساختمانی معمولا در نمای داخلی ساختمان ها استفاده می شود . این سنگ به علت رنگ چشم نوازی که دارا می باشد . زیبایی بینظیری را به منزل و ساختمان ها هدیه می دهد . از جمله کاربرد های سنگ مهکام می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سنگ فرش واحد های شیک مسکونی
  • سنگ فرش کف لابی هتل ها
  • فضای داخلی
  • سنگ کف پله و کف پارکینگ
  • دیوار لابی و نماهای درونی

همچنین از این سنگ مرمریت به دلیل جذب کم آب ، در سرویس های بهداشتی ، حمام ها و آشپزخانه ها نیز استفاده می شود .

سنگ ساختمانی مهکام که در دسته سنگ های اسلب مرمریت قرار می گیرد در نمای داخلی کاربرد فرآوانی دارد. گروه سنگ ملک زاده از این سنگ در پروژه های خود استفاده کرده است . برای مشاهده پروژه های سنگ ملک زاده بر روی نمای داخلی و نمای خارجی کلیک نمایید .

قیمت سنگ مرمریت مهکام :

قیمت این سنگ ساختمانی همچون سنگ اسلب الیگودرز ، سنگ دهبید ، سنگ پورترو ، سنگ پرشین سیلک و … به عوامل مختفلی وابسته است که به بعضی از آن ها اشاره می کنیم  .

  • ابعاد و نوع برش این سنگ بر روی قیمت آن تاثییر گذار است .
  • ضخامت سنگ بر روی قیمت آن موثر می باشد.
  • یکنواخت بودن رگه های عنکبوتی این سنگ بر روی قیمت آن موثر می باشد .
  • نوع فرآوری ، ساب ، رزین و … بر روی قیمت آن تاثییر گذار می باشد .

همانطور که گفته بودیم این سنگ مرمریت پس از برش و ساب به چندین سورت تقسیم می شود . هر چه این سنگ تیرگی کمتر و کم رگه تر باشد آنگاه دارای قیمت بیشتری می باشد . همچنین نوع برش سنگ مهکام بر روی قیمت آن نیز موثر می باشد . معمولا این سنگ به صورت اسلب فرآوری می شود و همانطور که در جریان هستید قیمت این سنگ به صورت اسلب به مراتب نسبت به ابعاد کوچک ترخود بیشتر است  .

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان گروه سنگ ملک زاده تماس بگیرید . برای ارتباط با کارشناسان بر روی تماس با ما کلیک نمایید .

معدن سنگ مهکام :

این سنگ که با نام سنگ دیاموند نیز شناخته می شود در منطقه جندق در استان اصفهان استخراج می شود .

خرید سنگ ساختمانی مهکام :

گروه توليدی- صنعتی سنگ ملک زاده با نگاهی به آينده بهتر و با بيش از ۵۸ سال سابقه توليد و با اتکا به تجربه مديران در سه نسل مختلف و مدرن ترين دستگاه های روز دنيا، گامی اثر گذار در جهت توليد و فرآوری سنگ های طبيعی برداشته است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و ویژگی های انواع سنگ ساختمانی با مراجعه به صفحه تماس با ما سایت ملک زاده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مهکام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *