سنگ اسلب صادراتی؛ فروش و صادرات سنگ اسلب

صادرات سنگ اسلب

در ابتدای مطالعه ی این مقاله و یا با دیدن عنوان این مطلب شاید برای شما سوال شده باشد که سنگ اسلب چیست و کاربرد آن چگونه است و چگونه بدست می آید؟ سنگ اسلب (slab) یکی از جدیدترین گونه های برش و فرآوری انواع سنگ ساختمانی می باشد. همانطور که گفته شد سنگ اسلب، سنگ ساختمانی است که بسیار مورد توجه طراحان و معماران داخلی قرار گرفته است و از این سنگ بیشتر در فضاهای لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد. به دنبال این موضوع، مسئله ی صادرات سنگ اسلب هم مدتی است دچار تحول شده است که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

مطالعه کنید >>> صادرات سنگ ساختمانی

در مقاله ی سنگ اسلب چیست ؟ بطور کامل در مورد نحوه ی تولید سنگ اسلب، ویژگی ها و کاربرد های این سنگ ساختمانی، و همچنین راهنمای خرید آن توضیحات جامع و کامل داده شده است.

سنگ اسلب صادراتی
سنگ اسلب صادراتی

صادرات سنگ در ایران

کشور ایران از نظر تنوع سنگ های ساختمانی و زینتی بسیار شگفت انگیز است. همچنین از لحاظ منابع این سنگ ها، ایران غنی و بی نیاز است. و به همین علت همیشه مورد توجه بیشتر کشورها و تاجران قرار گرفته است. همچنین ایران از نظر معادن و تنوع سنگ های ساختمانی و تزئینی در رتبه ی برترین های دنیا قرار گرفته است و سنگ های مرمر، گرانیت، مرمریت، تراورتن و … چشم تمام بینندگان را به خود خیره میکند.

سنگ ایرانی به کشور های زیادی، مخصوصا کشور های حوزه خلیج فارس صادر میشود. صادرات سنگ ایرانی اگرچه کم اما به کشور های اروپایی نیز انجام می‌شود. کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلستان، بلژیک و لهستان در اروپا و کشورهای آمریکای جنوبی، استرالیا و ژاپن، وارد کنندگان سنگ ایران هستند.

صادرات سنگ اصلب
صادرات سنگ اصلب

سنگ اسلب صادراتی در کشور های همسایه

صادرات سنگ‌ اسلب یا برش خورده معمولا به کشورهای همسایه ازجمله افغانستان، عراق و  کشورهای  حوزه خلیج فارس صورت می‌گیرد.

سال ها پیش سنگ کوپ از ایران به کشور های مقصد فرستاده میشد و در آن‌جا پس از  تبدیل  شدن  به  نوع  اسلب  دوباره به ایران وارد می‌شد. از این رو پس از مدتی  واردات  سنگ  اسلب  و  تایل  به  ایران  ممنوع گردید.

فروش سنگ اسلب در گروه ملک زاده بیشتر

نحوه ی صادرات سنگ اسلب

در دنیا مهم ترین مسئله جهت استاندارد سنگ اندازه ی سنگ اسلب میباشد و این استاندارد در سطح جهان مطرح و دارای اهمیت بسیار زیادی میباشد.

سنگ اسلب صادراتی تمام سنگ های ساختمانی مانند سنگ مرمریت، تراورتن، گرانیت، کوارتز، مرمر، … را شامل می باشد. در تمام دنیا تنها تنها سنگی که سایز آن استاندارد به حساب می آید سنگ اسلب است، به همین دلیل همه ی سنگ های ساختمانی به صورت اسلب صادر می شوند تا کشور مقصد، در ابعاد مدنظر و کوچکتر آن را برش بدهد.

سنگ صادراتی اسلب را باید با ساب عالی، ضخامت یکسان و شفافیت بالا برش داد، همچنین برش این سنگ بنیازمند دقت بسیار بالایی است تا کیفیت لازم جهت صادرات را داشته باشد.

انواع سنگ اسلب صادراتی

سنگ های اسلب جهت صادرات میتوانند در انواع ساده، بوک مچ، فور مچ و موجدار تولید شوند.

سنگ های اسلب بوک مچ

سنگ هایی که از کنار هم قرار گرفتن دو اسلب با یکدیگر تشکیل یک اسلب استاندارد از یک سنگ تک کوپ میدهد و یک طرحی متقارن را بوجود می اورد.

سنگ های اسلب فور مچ

سنگ هایی هستند که از کنار هم قرار گرفتن چهار بخش با یکدیگر یک طرح متقارن را ایجاد میکنند.

مشاهده کنید >>> سنگ اسلب بوک مچ و فورمچ چیست ؟

قیمت سنگ اسلب

اسلب مرمریت و گرانیت به علت مرغوبیت هایشان نسبت به بقیه سنگ ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. علاوه بر این قیمت سنگ های اسلب چه برای صادرات چه عرضه داخلی  بسته به نوع سنگ و ابعاد و ضخامت سنگ متغیر خواهد بود.

فروش سنگ اسلب در گروه ملک زاده :

گروه سنگ ملک زاده با بیش از ۵۸ سال سابقه در برش و فرآوری انواع سنگ مخصوصا سنگ اسلب به وسیله کادری مجرب و با امکاناتی بروز توانایی هر گونه خدمت را به مشتریان خود دارد . این شرکت به وسیله تکنولوژی های بروز توانسته سنگ ها را به صورت دقیق و منظم به صورت اسلب برش دهد . شما می توانید انواع سنگ اسلب را در صفحه محصولات مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما ، با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید .

۱ نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو


اطلاعات تماس


  • ۵۶۹۰۱۹۲۰-۲۴(۰۲۱) | ۰۹۱۲۳۹۰۴۳۷۳
  • کیلومتر ۳۵ تهران – قم ، شهرک صنعتی شمس آباد – بلوار زکریای رازی – سنبل ۵ – پلاک ۶
  • شنبه الی چهارشنبه: 7 صبح الی 7 بعدظهر

در خبرنامه سایت گروه سنگ ملک زاده عضو شوید