سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ‌ مرمریت چیست؟

سنگ مرمریت یکی از انواع سنگ‌های رسوبی به حساب می‌آید. این سنگ بر اثر رسوب سنگ‌های آهکی به خاطر حرارت زیاد و فشار سهمگین در دراز مدت به وجود می‌آید. حرارت و فشار باعث دگرگون شدن بافت و ساختار سنگ‌های آهکی شده و این سنگ‌ها به سنگ مرمریت تبدیل می‌شوند. وزن سنگ‌های آهکی دگرگونی مثل مرمریت از سنگ‌های آهکی بیشتر است. با این‌حال مرمریت جزو سنگ‌های فوق سخت به حساب نمی‌آید و برعکس در ردۀ سنگ‌های نرم بر دسته بندی می‌شود.سنگ‌های دگرگونی و غیر دگرگونی که قابلیت صیقل خوردن خوبی دارند و جلا پذیر هستند را سنگ‌های نرم بر می‌گویند. معمولا ظاهر سنگ‌ مرمریت روشن است و دارای رنگ‌های سفید و شیری هستند و عموما رگه دارند. همانطور که گفته شد این سنگ‌ها حاصل فشرده شدن سنگ‌های آهکی تحت فشار و حرارت بالاست و به همین خاطر پیش می‌آید که دارای فسیل‌های جذابی هم باشند. چیزی که در سنگ‌های مصنوعی مرمریت هیچوقت نخواهید یافت.

سنگ مرمریت تری دی بلک:

سنگ تری دی بلک با زمینه مشکی و خطوط نا منظم سفید به طوری که این خطوط حالت سه بعدی در سنگ ایجاد میکند. این سنگ اغلب بصورت اسلب فرآوری میگردد. ساب پذیری و مقاومت بالا از ویژگی های خوب این سنگ است. سنگ مرمریت تری دی بلک بصورت سابیده و چرمی تولید میشود. کاربرد سنگ مرمریت تری دی بلک در کلیه فضاهای داخلی ساختمان از جمله کفسازی لابی ، قاب آسانسور ، کف پارکینگ و مجتمع های تجاری می باشد. از معایب این سنگ رنگ پریدگی در برابر نور آفتاب است.

سنگ مرمریت تری دی بلک برای استفاده در این فضاها مناسب است:

کف و دیوارهای داخلی واحدهای مسکونی

طراحی داخلی ویلاهای لوکس

لابی های مسکونی، هتل ها و …

طراحی و دکوراسیون داخلی هتل ها، رستوران ها و سالن های پذیرایی

کانترتاپ ها و طراحی آشپزخانه های مدرن

سرویس های بهداشتی و حمام ها

دیوارهای دکوراتیو داخلی، TV Wall و شومینه

کاربرد سنگ مرمریت تری دی بلک

قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  • هر چه قدر رنگ سنگ یکدست تر و بدون ناخالصی باشد قیمت آن بیشتر است.
  • سنگ های کم رگه و کم فسیل قیمت بالاتری دارد.
  • ضخامت تری دی بلک تاثیر مستقیم بر روی آن دارد.
  • هر چه قدر ابعاد سنگ تری دی بلک بزرگتر و برش های دقیق تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • کیفیت فرآوری سنگ تری دی بلک از نظر ساب، برش، رزین تاثیر زیادی بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت.

قیمت فروش مرمریت تری دی بلک

از عواملی که می توان به صورت مستقیم بر قیمت مرمریت تری دی بلک تاثیر گذار دانست عبارت اند از:ابعاد،ضخامت و سورت بندی.از نظر که عمدتا این مرمریت در ابعاد اسلب فرآوری می شود و تفاوت قیمتی در سایز اسلب یا ابعاد درخواستی شما است و به نسبت تولید کننده محاسبه می کند که چه مقدار دور ریز برای آن وجود خواهد آمد. از نظر سورت بندی بر اساس طرح و نقش موجود بر روی سطح آن می توان تا حدودی به سورت ان پرداخت و برای نمونه میتوان آن دسته را که قابلیت ایجاد بوک مچ و فورمچ تری دی بلک دارند را در بازه قیمتی بالاتری در نظر گرفت.

کاربرد سنگ تری دی بلک

بیشتر بدانید>>>>>>>>>>>>>>>>>قیمت خرید سنگ مرمریت کرم پارادایس

اسلب مرمریت ۳D Black

این مرمریت به دلیل طرح و رنگ منجصر به فردی که دارد موجب شده تا توجه اکثریت طراحان و معماران داخلی ساختمان را به خود جلب کند و روز به روز تقاضا جهت خرید اسلب ۳D Black  در بازار افزایش یابد زیرا همانطور که در تصویر مربوطه مشاهده می کنید به نقش و نگار ۳ بعدی آن در ابعاد بزرگ پی خواهید برد و به همین دلیل به آن ۳ بعدی نیز گفته می شود.یکی از سوالات پر تکراری که از ما پرسیده می شود در رابطه با نحوه خرید این اسلب است که آیا می توان آن را در تعداد یک یا دو برگه اسلب تهیه کرد؟ در جواب باید گفت که بله شما می توانید این تعداد نیز سفارش دهید.

عمده تولید وفرآوری این مرمریت در سایز اسلب است زیرا تنها در این ابعاد است که طرح منحصر به فرد آن قابل نمایش بوده ولی می توان آن را در سایز تایل نیز سفارش داد.همانطور که اشاره کردیم عمده فرآوری آن با خط اره صورت می گیرد و به همین دلیل از نظر کیفیت فرآوری در سطح بسیار بالایی قرار دارد.منحصر به فرد بودن آن موجب شده تا از استقبال بالایی در بازارهای جهانی برخوردار شود و اسلب مرمریت تری دی بلک به عنوان یکی از اسلب های مرمریت مشکی ایرانی است که از حجم تقاضای بالایی به نسبت برخوردار است.

کاربرد سنگ مرمریت تری دی بلک

بررسی کلی:

ابعاد: تنها در سایز اسلب فرآوری می شود

رنگ: مشکی با خطوط طلایی و سفید با ساختاری سه بعدی

کاربری: مورد استفاده در نمای داخلی ساختمان و دکوراسیون داخلی

موقعیت معدن: یزد

موقعیت تولید: شهرک های صنعتی محمودآباد ،رضوانشهر و دولت آباد اصفهان-شهرک صنعتی محلات -شهرک صنعتی شمس آباد تهران

جمع بندی:

سنگ تری دی بلک با زمینه مشکی و خطوط نا منظم سفید به طوری که این خطوط حالت سه بعدی در سنگ ایجاد میکند. این سنگ اغلب بصورت اسلب فرآوری میگردد. یکی از ویژگی های سنگ تری دی بلک مقاومت فشاری بالا و جذب آب پایین آن است. از این سنگ برای سرویس های بهداشتی، حمام و مکان هایی که با آب و رطوبت سر و کار دارد از جمله آشپزخانه می توان استفاده نمود.

کارخانه سنگ ملک زاده یکی از کارخانه های سنگ در ایران می باشد که سنگ ها را به صورت اسلب برش داده و توانایی انجام بوک مچینگ و فورمچینگ را دارا می باشند . شما می توانید برای اطلاع بیشتر از این روش می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . همچنین شما می توانید برای مشاهده سنگ های این مجموعه به صفحه محصولات مراجعه نمایید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو


اطلاعات تماس


  • ۵۶۹۰۱۹۲۰-۲۴(۰۲۱) | ۰۹۱۲۳۹۰۴۳۷۳
  • کیلومتر ۳۵ تهران – قم ، شهرک صنعتی شمس آباد – بلوار زکریای رازی – سنبل ۵ – پلاک ۶
  • شنبه الی چهارشنبه: 7 صبح الی 7 بعدظهر

در خبرنامه سایت گروه سنگ ملک زاده عضو شوید